Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:
Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.
Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode
We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Oproepsystemen.nl. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het product dient compleet te zijn en in een deugdelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 14 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.
Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
• Artikelen die incompleet zijn
• Artikelen die beschadigd zijn
Defect of verkeerd product
Mocht u een verkeerd product hebben ontvangen of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice via Email; service@vedosign.com
Retourprocedure
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice!
Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:
VeDoSign BV
T.a.v. afdeling Retouren
Tolweg 10
3741 LK Baarn
Kosten bij retourneren
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Voorwaarden bij retourneren of ruilen
Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:
Suggesties en klachten
Bij Oproepsystyemen.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klanenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk:
VeDoSign BV
t.a.v. de directie
Nolenslaan 8
3741 VT Baarn
Bent u ook met het antwoord van de directie ontevreden, dan verwijzen we u naar de Geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.
© 2021 www.systeme-d-appel-webshop.be - Powered by Shoppagina.nl